Heb je onlangs een cursus bij Livis gevolgd en wil je jouw ervaring delen? We horen graag van je! Laat een recensie achter via deze link of deel je gedachten in een Google review. Jouw feedback helpt ons om onze cursussen nog beter te maken. Alvast bedankt voor je bijdrage.
Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het kan altijd voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dit het geval is, horen we dat graag van je. Neem contact op met onze klantenservice en we zullen je klacht zo snel mogelijk behandelen. We houden je op de hoogte van de voortgang gedurende dit proces.
Niet tevreden met de reactie per e-mail? Dan kan je een brief sturen naar Livis, Afdeling Kwaliteitsbeheer, p/a Industrieweg 10 e 3606 AS Maarssen. Neem in deze brief de omschrijving van je klacht op en voeg relevante informatie toe. Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Onze afdeling Kwaliteitsbeheer zal je klacht opnieuw beoordelen en binnen één maand met een antwoord komen.